Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Par mūsu mācību centru

Rīgas Starptautiskais Mācību Centrs ir akreditēta izglītības iestāde, kas dibināta 1996. gadā. Tās misija ir īstenot augstas kvalitātes profesionālās mācību programmas.  Mūsu centra akreditācijas termiņš ir līdz 2018. gada novembrim.

Rīgas Starptautiskā mācību centra vīzija ir: "Piedāvāt izglītības programmas tirgū, kuras atbilst gan LR likumdošanas prasībām un profesiju standartiem, gan starptautiskiem profesionāliem standartiem, lai izglītojamie no jebkuras pasaules valsts varētu apgūt profesionālās iemaņas atbilstoši standartizētām profesionālām prasībām".
Rīgas Starptautiskā mācību centra misija: "Mūsu absolventi ir konkūrētspējīgi un starptautiski sertificēti meistari, kuri pastāvīgi pilnveido savas profesionālās kompetences kvalifikācijas celšanas  programmās un piedāvā tirgus prasībām atbilstošus un pieprasītus pakalpojumus gan Latvijas Republikā, gan arī ārvalstīs".

Rīgas Starptautiskais mācību centra darbības mērķis ir: "Īstenot profesionālās izglītības programmas un neformālās izglītības programmas pieaugušajiem cilvēkiem – sniegt zināšanas un prasmes, lai apgūtu profesiju, celtu vai mainītu kvalifikāciju atbilstoši darba tirgus prasībām Latvijā un vienotiem pasaules standartiem, kā arī sekmētu izglītojamo profesionālo izaugsmi".

2015.gada augustā mācību centrs tika sertificēts pēc ITEC standartiem (ITEC piešķir starptautiskās kvalifikācijas, kuras tiek atzītas vairāk nekā 33 valstīs visā pasaulē). Studentiem, kuri ir sekmīgi apguvuši RiS mācību centra mācību programmas, tiek sniegta iespēja saņemt ITEC starptautisku diplomu attiecīgajā profesijā. ITEC diplomi tiek plaši atpazīti visā pasaulē. ITEC diploms sniedz darba devējam jebkurā valstī pārliecību par to, kāda līmeņa izglītība ir potenciālajam darbiniekam un par to, ka izglītība notika, ievērojot visus ES profesionālus standartus.

Šo vairāk kā 15 gadu laikā RiS mācību centrs ir audzis un pilnveidojies. Daudz kas mainījies mūsu darbībā, esam guvuši bagātīgu pieredzi apmācību jomā. Arī mūsu pedagogi turpina savu profesionālo izaugsmi un labprāt dalās
ar savām profesionālajām
zināšanām ar saviem studentiem.

OBLIGĀTĀS VESELĪBAS PĀRBAUDES

UZMANĪBU! Lūdzu ievērot studentiem LR likumdošanas prasības attiecībā pret obligātām veselības pārbaudēm un personas medicīnas grāmatiņu noformēšanu.(Pilnīga informācija atrodama http://www.vi.gov.lv)

Obligātās veselības pārbaudes tiek veiktas personām, kuras strādā darbos, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai. Tāpat obligātās veselības pārbaudes jāveic personām, kuru veselības stāvokli var ietekmēt kaitīgi darba vides faktori.

2001.gada 27.novembra Ministru kabineta noteikumi Nr. 494 „Noteikumi par darbiem, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai un kuras nodarbinātās personas tiek pakļautas obligātajām veselības pārbaudēm” nosaka darbus, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai un kuros nodarbinātās personas tiek pakļautas obligātajām pirmreizējām un periodiskām veselības pārbaudēm ar mērķi pasargāt pakalpojumu saņēmējus no riska pakalpojumu sniegšanas vietās. Noteikumi paredz, ka obligātās veselības pārbaudes iekļauj sevī vispārējo izmeklēšanu un speciālo izmeklēšanu (rentgenoloģiskā izmeklēšana – platkadru fluorogrāfija).

Personas medicīniskās grāmatiņas vajadzīgas šādās jomās strādājošajiem: darbs kādā no pārtikas aprites posmiem (pavāri, viesmīļi, darbinieki cehos utt.); pakalpojumu sniegšana klientiem frizētavās un kosmētiskajos kabinetos, publiskas lietošanas peldbaseinos un pirtīs, solārijos, tūristu mītnēs, dienesta viesnīcās, pirmsskolas, vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs, bērnu interešu izglītības iestādēs, bērnu darba un atpūtas nometnēs, sociālās aprūpes institūcijās, ārstniecības iestādēs (arī sanatorijās), kā arī pasažieru apkalpošanā tālsatiksmes vilcienos.

 

Mūsu mācību centrs kursantiem piedāvā iespēju dzīvot HOSTELĪ  (sīkāk skatīties šeit). Tas atrodas  tajā pašā ēkā, kur mācību centrs - Rīgā, A.Čaka ielā 32, 6.stāvā.


Pašvērtējuma ziņojums 2018. gadā.


 

Tālruņa nr.: 67288082, 29724355

Mūsu pedagogi: 

Lidija Bobule

Valdes priekšsēdētāja

Gaļina Terļecka

Apģērbu un tērpu šūšanas, modelēšanas un konstruēšanas pedagogs.

Aleksandrs Gribovs

Programmas "Klasiskā masāža" , "Ķermeņa estētiskā kopšana" pedagogs - dažādu masāžu veidu speciālists, fizioterapeits un sertificēts masieris

 



 Elīna Spiridovska un Irīna Kresso

Programmas "Sejas estētiskā kopšana" pedagogi - mediķi, skaistumkopšanas speciālisti. Darbojas estētiskajā sejas kopšanas nozarē jau vairākus gadus. Praktizējoši un sertificēti kosmētiķi ar pedagoģisko izglītību.



antonina_volkova_foto

Antoņina Volkova 

 Sertificēta masiere, fizioterapeite ar 15 gadu pieredzi masāžas jomā. Pedagoģijas maģistre, ar maģistra grādu pieaugušo pedagoģijā. Šobrīd strādā kā medicīnas iestādēs, tā arī SPA salonos kā konsultante.         Rēzeknes Akadēmijā doktorantūrā studē augstskolu pedagoģiju.

 

Kristīna Ošeniece

 Programmas "Vizāžists", "Stils un Make up", nagu kopšanas programmas pedagogs - skaistumkopšanas speciālists


 Marika Ļiļajeva

Frizieru mākslas pedagogs


Dace Lešinska

Frizieru mākslas pedagogs


Anna Jermacāne

Interjera dizaina pedagogs




Jeļena Frolova

 


Jeļena Suhacka

Diplomēts meistars "Frizieris-modeljers". Profesionālais darba stāžs-  vairāk par 20 gadiem. Ir mācījusies modernas sieviešu un vīriešu matu griešanas tehnikas Dolores akadēmijā, pastāvīgi ir pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes dažādos semināros un meistarklasēs, Vācijā padziļināti studējusi frizieru koloristikas un kolorēšanas tehnikas. Londas konkursu laureāte.


 



Vineta Plūksna - bērnu aprūpes diplomēta speciāliste, 10 gadu darba pieredze sociālajā darbā ar bērniem un bērnu aprūpē. Pabeigta augstākā pedagoģiskā izglītība sociālajā pedagoģijā. Pašlaik turpina studijas pedagoģijas jomā.




Ingrīda Šēla - bērnu aprūpes speciāliste ar Latvijas Universitātē iegūtu kvalifikāciju "Pirmsskolas skolotāja", darba pieredze bērnu aprūpē vairāk par 20 gadiem. Pašlaik turpina logopēdijas studijas RPIVA .


Agrita Damarovska - diplomēts nagu kopšanas speciālists, vairāku 2011., 2012., 2013. gadu profesionālo konkursu  laureāte, starptautiskā pedikīra čempionāta laureāte, 2015.gada Lielbritānijas konkursa UK Nail Perfectfoil design competition fināliste, aparātmanikīra un aparātpedikīra sertificēta meistare. Uzskata, ka īstam meistaram visu laiku jāturpina kvalifikācijas celšana. Pašlaik turpina mācības nagu dizaina jomā mācību kursos "Nagu apgleznošana ķīniešu stilā".


Inta Stelpa-pedagogs programmā "Floristiksa dekorēšanas pakalpojumi":   ir saņēmusi profesionālo kvalifikāciju "Interjera noformētājs" 03.05.2007 Ogres Amatniecības vidusskolā, Ir apguvusi izglītības programmu "Pedagoģija" Liepājas Universitātē 23.09.2016., ir saņēmusi FLORISTA  amata zelli Latvijas Amatniecības kamerā  08.01.2005. Dotajā brīdī Inta kārto amata meistara līmeņa kvalifikāciju Latvijas Amatniecības kamerā. Inta regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus gan patstāvīgi, gan aicinot savas studentes, tādējādi motivējot jaunus meistarus profesionālajai attīstībai.



Inga Auza -Pedagogs programmās "Manikīra un pedikīra tehnoloģijas", "Skropstu pieaudzēšana", "Uzacu korekcija":   18.12.2010 saņēma kvliafikāciju "Nagu kopšanas speciālists". 27.07.2005 - apguva arodskolotāja pamata pedagoģiskās izglītības programmu 720 stundu apjomā, kas piešķir tiesības vadīt pedagoģisko darbību.  Inga Auza ir pierādījusi savas zināšanas un iemaņas saskaņā ar KOSMĒTIĶA sertifikācijas programmu Latvijas Māsu asociācijā. Apmeklēja vairākas kvalifikācijas celšanas programmas nagu kopšanas un kosmetoloģijas nozarē. Ir apguvusi skropstu pieaudzēšanas tehnoloģijas 2010.gadā. Regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus un apgūst darba tehnikas ar pēdējiem materiāliem. Ir strādājusi par nagu kopšanas speciālisti un par kosmētiķi skaistumkopšanas salonos Latvijā, Lielbritānijā, Norvēģijā. Ir strādā


 

SVID ANALĪZE


IEKŠĒJIE FAKTORI

Stiprās puses   

- Sekmīgi īsteno izglītības programmas, kuras ir licencētas un akreditētas saskaņā ar LR likumdošanas prasībām
- Sekmīgi kombinē profesionālās izglītības programmas un neformālās izglītības programmas, piedāvājot mācības gan iesācējiem, gan profesionāļiem, nodrošinot profesionālu pilnveidošanos un mūžizglītības iespējas.
- Mācību programmu saturā ir iestrādāti arī starptautiskie profesionālie standarti.
- Pedagogu izglītība un kvalifikācija atbilst LR likumdošanas prasībām.
- Pedagogi runā gan latviešu gan krievu valodās, lai varētu atbalstīt šajās valodās runājošus izglītojamos un iztulkot speciālus terminus viņiem saprotamā valodā.
- Mācību telpas dažādām programmām ir sadalītas dažādās adresēs, lai vienuviet nodarbības notiktu līdzīgām programmām. Piemēram, nodarbības notiek atsevišķi mācību frizētavā, mācību skaistumkopšanas salonā, mācību šūšanas darbnīcā, utt.
- Sakarā ar to, ka izglītības iestāde - ir privātā iestāde, tiek praktizēts regulāri izsludināt speciālo cenu piedāvājumus, kas veicina izglītības programmu pieejamību.
- Telpas tiek regulāri uzkoptas, tiek veikts kosmētisks remonts, atjaunotas mēbeles un aprīkojums, lai nodrošinātu patīkamu mācību vidi.
- Mācību procesā pedagogi sāka izmantot jaunākās tehnoloģijas, interneta resursus, e-vidi, lai atbalstītu izglītojamos patstāvīgai mācību informācijas apgūšanai. Tiek izmantoti grupas kopējie e-pasti, tiek veidotas kopējās grupas sociālajos tīklos, tiek izmantoti forumi dažādu jautājumu risināšanai.
- Tiek uzturētas iestādes elektroniskas datu bāzes visiem izglītojamajiem, kuri ir reģistrējušies programmām, kā arī tiem izglītojamajiem, kuri saņēma izglītības dokumentu. Tas ļauj ātri un ērti atrast jebkura izglītojamā datus.    

Vājās puses

- Izglītīas iestāde dotajā brīdī nav pieejamas kvalifikācijas "Nagu kopšanas speciālists" tālākizglītības programmas. Notiek darbs pie programmas izstrādāšanas un virzīšanas tirgū.
- Mācību procesā varētu vairāk tikt izmantotas jaunākās tehnoloģijas, e-vide. Šis process izglītības iestādē ir sākuma posmā.
- Izglītības iestādes pedagogi ne vienmēr patstāvīgi un labprāt apmeklē profesionālās pilnveidošanas kursus un seminārus, sakarā ar to, ka šie semināri tiek apmeklēti uz patstāvīgas finansēšanas bāzes. Diemžēl, iestādē ir brīvo finansiālo līdzekļu trūkums, lai varētu atļauties finansēt pedagogu profesionālo pilnveidošanos.
- Izglītības iestādes telpas tiek nomātas. Ēkas, diemžēl, ne vienmēr ir koptas un savalaicīgi remontētas, kā arī tās nav pielāgotas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām.
- Sakarā ar to, ka pastāv sezonalitāte izglītības izstādes darbībā, pedagogiem sanāk pārtraukumi viņu sadarbībā ar izglītības iestādi dažos mēnešos pavasarī un ziemā. Tas atspoguļojas uz pedagogu apmierinātību ar uzņēmumu un viņi ir spiesti mēklēt papildu darba vietas.
- Sakarā ar sezonalitāti, grupas ne vienmēr var tikt nokomplektētas uz izsludinātu sākuma datumu. Pastāv situācijas, kad grupu sākums var tikt atlikts uz dažām nedēļām, lai varētu pilnīgi komplektēt grupu ar nepieciešamo izglītojamo skaitu. Tādas situācijas var izraisīt izglītojamo neapmierinātību.

ĀRĒJIE FAKTORI

Stiprās puses 

 
- Ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir Rīgas centrā, kur ir ērti nokļūt no jebkura Rīgas mikrorajona.
- Izglītības iestādē notiek starptautiskā sadarbība ar pasaules vadošo skaistumkopšanas skolu asociāciju ITEC.
- Izglītības iestāde ir sākusi sadarbību ar izglītības aģentiem Krievijā, Ukraīnā, u.c.valstīs.
- Izglītības iestāde piedalās profesionālajās izstādēs Latvijā.
- Izglītības iestāde meklē arvien jaunus sadarbības partnerus profesionālo līdzekļu piegādes jomā, lai varētu nodrošināt izglītojamajiem profesionālo aprīkojumu par pieejamām cenām.
- Tika nodibināta partnerattiecības ar Citām skolām ITEC sertifikācijas nozarē. Tas nozīmē pozitīvu faktu, ka šajās skolās tiek ņemti vērā vienotie Latvijas un starptautiskie profesionālie standarti.

Vājās puses

- Izglītības iestādei ir maza sadarbība ar NVA  projektiem, kas varētu ļaut bezdarbniekiem apmeklēt mācību programmas dažādās nozarēs.
Izglītības iestāde neizmanto citas iespējas piedalīties Eiropas fondu projektos uzņēmuma attīstībai nepietiekamas kapacitātes dēļ.  Tas nozīmē, ka iestāde darbojas tikai uz pašfinansējuma bāzes. Netiek piesaistīts citu avotu līdzfinansējums, kas varētu ļaut iestādei darboties stabili, attīstīties, veikt pieredzes apmaiņas projektus un celt savu prestīžu un izglītības procesa pilnveidošanos uz iegūtās pieredzes bāzes. 
- Izglītības iestāde plāno iesaistīties dažāda veida ES fondu un NVA līdzfinansētajos projektos darbības attīštīšanai.