Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Par mūsu mācību centru

Rīgas Starptautiskais Mācību Centrs ir akreditēta izglītības iestāde, kas dibināta 1996. gadā. Tās misija ir īstenot augstas kvalitātes profesionālās mācību programmas.  Kopš 2012.gada skola regulāri iziet akreditācijas procesu katrā no programmām. Tagad ir piešķirta akreditācija līdz 2024.gada februārim.

Rīgas Starptautiskā mācību centra vīzija ir: "Piedāvāt izglītības programmas tirgū, kuras atbilst gan LR likumdošanas prasībām un profesiju standartiem, gan starptautiskiem profesionāliem standartiem, lai izglītojamie no jebkuras pasaules valsts varētu apgūt profesionālās iemaņas atbilstoši standartizētām profesionālām prasībām".
Rīgas Starptautiskā mācību centra misija: "Mūsu absolventi ir konkūrētspējīgi un starptautiski sertificēti meistari, kuri pastāvīgi pilnveido savas profesionālās kompetences kvalifikācijas celšanas  programmās un piedāvā tirgus prasībām atbilstošus un pieprasītus pakalpojumus gan Latvijas Republikā, gan arī ārvalstīs".

Rīgas Starptautiskais mācību centra darbības mērķis ir: "Īstenot profesionālās izglītības programmas un neformālās izglītības programmas pieaugušajiem cilvēkiem – sniegt zināšanas un prasmes, lai apgūtu profesiju, celtu vai mainītu kvalifikāciju atbilstoši darba tirgus prasībām Latvijā un vienotiem pasaules standartiem, kā arī sekmētu izglītojamo profesionālo izaugsmi".

2014.gada augustā mācību centrs tika sertificēts pēc ITEC standartiem (ITEC piešķir starptautiskās kvalifikācijas, kuras tiek atzītas vairāk nekā 33 valstīs visā pasaulē). Studentiem, kuri ir sekmīgi apguvuši RiS mācību centra mācību programmas, tiek sniegta iespēja saņemt ITEC starptautisku diplomu attiecīgajā profesijā. ITEC diplomi tiek plaši atpazīti visā pasaulē. ITEC diploms sniedz darba devējam jebkurā valstī pārliecību par to, kāda līmeņa izglītība ir potenciālajam darbiniekam un par to, ka izglītība notika, ievērojot visus ES profesionālus standartus.

Šo vairāk kā 15 gadu laikā RiS mācību centrs ir audzis un pilnveidojies. Daudz kas mainījies mūsu darbībā, esam guvuši bagātīgu pieredzi apmācību jomā. Arī mūsu pedagogi turpina savu profesionālo izaugsmi un labprāt dalās
ar savām profesionālajām
zināšanām ar saviem studentiem.

OBLIGĀTĀS VESELĪBAS PĀRBAUDES

UZMANĪBU! Lūdzu ievērot studentiem LR likumdošanas prasības attiecībā pret obligātām veselības pārbaudēm un personas medicīnas grāmatiņu noformēšanu. (Pilnīga informācija atrodama http://www.vi.gov.lv)

Obligātās veselības pārbaudes tiek veiktas personām, kuras strādā darbos, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai. Tāpat obligātās veselības pārbaudes jāveic personām, kuru veselības stāvokli var ietekmēt kaitīgi darba vides faktori.

2001.gada 27.novembra Ministru kabineta noteikumi Nr. 494 „Noteikumi par darbiem, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai un kuras nodarbinātās personas tiek pakļautas obligātajām veselības pārbaudēm” nosaka darbus, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai un kuros nodarbinātās personas tiek pakļautas obligātajām pirmreizējām un periodiskām veselības pārbaudēm ar mērķi pasargāt pakalpojumu saņēmējus no riska pakalpojumu sniegšanas vietās. Noteikumi paredz, ka obligātās veselības pārbaudes iekļauj sevī vispārējo izmeklēšanu un speciālo izmeklēšanu (rentgenoloģiskā izmeklēšana – platkadru fluorogrāfija).

Personas medicīniskās grāmatiņas vajadzīgas šādās jomās strādājošajiem: darbs kādā no pārtikas aprites posmiem (pavāri, viesmīļi, darbinieki cehos utt.); pakalpojumu sniegšana klientiem frizētavās un kosmētiskajos kabinetos, publiskas lietošanas peldbaseinos un pirtīs, solārijos, tūristu mītnēs, dienesta viesnīcās, pirmsskolas, vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs, bērnu interešu izglītības iestādēs, bērnu darba un atpūtas nometnēs, sociālās aprūpes institūcijās, ārstniecības iestādēs (arī sanatorijās), kā arī pasažieru apkalpošanā tālsatiksmes vilcienos.

 

Mūsu mācību centrs kursantiem piedāvā iespēju dzīvot HOSTELĪ  (sīkāk skatīties šeit). Tas atrodas  tajā pašā ēkā, kur mācību centrs - Rīgā, A.Čaka ielā 32, 6.stāvā.


Pašvērtējuma ziņojums 2018. gadā.


 

Tālruņa nr.: 67288082, 29724355

Mūsu pedagogi: 

 

Lidija Bobule

Valdes priekšsēdētāja.

 

 

Aleksandrs Gribovs

Aleksandrs Gribovs - skolas izglītojamo un kolēģu ļoti iemīļots un pieprasīts pedagogs.
2009. gadā Latvijas Sporta akadēmijā ir ieguvis Izglītības zinātņu bakalaura akadēmisko grādu sportā. 2011. gadā ieguvis izglītības un sporta darba speciālista, sporta skolotāja, fizioterapeita kvalifikāciju. 2014.gadā specializējās masāžā un piedalījās kvalifikācijas kursos "Neatliekamā palīdzība dzīvības pamatfunkciju uzturēšanai" fizikālas medicīnas un kosmetoloģijas centrā.

2016. gadā ieguva LĀPPOS (Latvijas ārstniecības personu profesionālo organizāciju savienība) ārstniecības personas sertifikātu ar atļauju praktizēt kā masierim. A.Gribovs nepārtraukti uztur savas zināšanas, apmeklējot dažādus kvalifikācijas celšanas seminārus, piemēram, "Taizemes pēdu masāža", Starptautiskā SPA konferencē Baltijā apmeklējis semināru "Endogēnas un eksogēnas organisma detoksikācijas metodes", Tradicionālā Taizemes masāža, "Training course in Cupping massge" u.c.
2008. gadā apguvis izglītības programmu "Ķermeņa kopšanas SPA estētika" SPA Skolā. A. Gribovs strādā Sporta akadēmijā, Rīgas Starptautiskaijā mācību centrā par pedagogu, kā arī veic patstāvīgu masiera darbību savā praksē..

 

 

 

 

 

 

 

Marianna Fjodorova

Mikropigmentācijas programmas pedagogs - Marianna Fjodorova - ir saņēmusi "Vizāžista" kvalifikāciju. Specializējās profesionālās pilnveides izglītības programmā "Permanentā makijāža un estētiskā dermopigmentācija".
2012.gadā apguva mācību programmas Tetovēšanas mākslas studijā "Permanentā Make Up meistars", kvalifikācijas celšanas programmu "Master trainer high quality permanent's make up" un "Microblading".
2014., 2015., 2016.cēla savu kvalifikāciju Long-Time Liner starptautiskajā kompānijā: dažādas mikropigmentācijas tehnikas, mezoterapijas tehnikas ar mikropigmentācijas aparātu, permanentā meikapa korekcijas tehnikas, dažādas tehnikas uz lūpām, padziļināta mikropigmentācijas tehniku atstrāde acu zonā  un daudz ko citu.
2016.gadā apguva praktisko apmācību European Training Centrā skicēšanas jautājumos, un uzacu, acu un lūpu speciālajās mikropigmentācijas tehnikās.
2016.gadā ir apguvusi mācību programmu par minimālām higiēnas prasībām mikropigmentācijas meistariem.
2017.gadā cēla savu kvalifikāciju Goldeneye skolā "Spalvu mikropigmentācijas tehnikas"
2017.gadā Tallinā piedalījās starptautiskajā izglītības simpoziumā "PMU" (Permanent Make Up)
2017.gadā cēla kvalifikāicju Maskavā "Babitsaya School" programmā "Pigment Off"

Pedagogs pasniedz gan mikropigmentācijas klasisko pieeju, gan kvalifikācijas paaugstināšanas meistarklases - paaugstinātas kvalitātes matiņu tehnika, daudzdimensiju pieejas, 3D lūpas pasateļtoņos, Mikrobleidings, Mikropigmentācijas izvadīšanas semināru, Mikroadatu mezoterapiju.

Iveta Grīnberga

2003.gadā ir saņēmusi māsas grāda diplomu Rīgas Stradiņa universitātē.
2005.gadā ir ieguvusi veselības zinātņu maģistra grādu veselības aprūpē Rīgas Stradiņa universitātē
2013.gadā ir apguvusi 2.līmeņa augstākās izglītības profesionālo studiju programmu "Skolotājs" Latvijas Universitātē.
Katru gadu pilnveido savas zināšanas medicīnas jomā specializētajos semināros.
2014.gadā ir pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes Pirmās un neatliekamās medicīniskās palīdzības apmācības kursā.
2015.gadā cēla kvalifikāciju prgrammā Biežākās vīrusu un bakteriālas etioloģijas infekcijas bērnu vecumā, to izpausmes un norises īpatnības.
2015.gadā ir piedalījusies Multidisciplināra internas aprūpes māsu konferencē
Aktīvi vada pedagoģisko darbību dažādās valsts izglītības iestādēs.

Gunita Oļdenburgere

 Pedagogs Gunita Oļdenburgere pasniedz programmu „Mikropigmentācijas tehnoloģijas”.
2009. gadā ieguvusi kvalifikāciju „Skaistumkopšanas speciāliste kosmetoloģijā”.
2014. gadā „Latvijas universitātē”  ir apguvusi „Pedagoģijas darbības pamatus”, kas ļauj veikt pedagoģisko darbību. 
Gunita Oļdenburgere regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus.

 

 

Antoņina Volkova

Antoņina Volkova - Pedagogs ar milzīgu profesionālo un akadēmisko pieredzi medicīnā.
Tālajā 1984.gadā ir saņēmusi Medicīnas māsas kvalifikāciju Rīgas 5.medicīnas skolā. 1990.gados cēla kvalifikāciju kosmētiskajā masāžā skaistumkopšanas nozarē Maskavā, segmentārajā masāžā mediķiem. Specializējās masāžā medicīnas skolā.
2012. gadā LU P.Stradiņa medicīnas koledžā apguvusi Fizikālo medicīnu un rehabilitāciju. 2013. gadā ieguvusi profesionālo bakalaura grādu veselības aprūpē un saņēmusi bērnu aprūpes māsas kvalifikāciju. 2015. gadā saņēmusi izglītības zinātņu maģistra grādu pedagoģijā.
2015.gadā ir reģistrējusies par ārstniecības personu reģistrā par masieri. 2016. gadā ieguva LĀPPOS (Latvijas ārstniecības personu profesionālo organizāciju savienība) ārstniecības personas sertifikātu ar atļauju praktizēt kā masierim. 2017. gadā saņēmusi ITEC starptautisku sertifikātu "Diploma in Holistic Massage 3rd level".

Inese Stepko

2004.gadā ir saņēmusi kvalifikāciju "Vizāžists", kā arī saņēma Latvijas amatniecības kameras vizāžista amata Zeļļa diplomu.
2005.gadā ir saņēmusi kvalifikāciju "Frizieris".
12.06.2006 ir apguvusi arodskolotāju pamata pedagoģiskās izglītības programmu, kas atbilst 720 stundu apjomam un piešķir tiesības strādāt par pedagogu profesionālās izglītības iestādēs. 05.11.2008 ieguva augstākās izglītības diplomu un kvalifikāciju "Profesionālās izglītības skolotāja".
Ir apguvusi dazādus skaistumkopšanas nozares kvalifikācijas celšanas kursus un seminārus, t.sk. skropstu pieaudzēšanas un dizaina programmas. Regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus un kursus.

 

 

 

 

 

 

Dace Lešinska  - Frizieru mākslas pedagogs.

Speciālizējas uz vīriešu matu griezumiem un uz vīriešu zāles darba tehnoloģijām. 2005.g. ir saņēmusi RTU profesionālās augstākās  izglītības diplomu ar pedagoga kvalifikāciju. 1991.g. ir saņēmusi profesionālās izglītīas diplomu "Plaša profila friziera" specialitātē. 1996.g. ir pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes un saņēmusi Latvijas Amatniecības Kameras diplomu ar piešķirtu friziera Zeļļa amatu. 2005.g. bija pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes un saņēma profesionālās pilnveides izglītības apliecību programmā "Jaunākie materiāli un tehnoloģijas friziera amatā". 2008.g. ir piedalījusies "Dzintreks Creative Vision" kvalifikācijas celšanas kursos. 2009.g. ir apmeklējusi vairākus "Cutrin" un "ESTEL" kvalifikācijas celšanas seminārus. 2010.g. ir apmeklējusi vairākus seminārus, kas saistīti ar krāsu mācību. 2011.g. ir piedalījusies Goldwell kvalifikācijas celšanas semināros un Barbershop darbu tehnoloģijās. 2015.g. ir attīstījusi savas profesionālās prasmes Expo Beauty Hairstyle Academijā programmā "Progresīvas un klasiskas vīriešu matu griezumu tehnikas. "Hairtattoo" un "Dāmu frizūras uz gariem un pusgariem matiem". 2016.g. turpināja pilnveidot savas zināšanas un prasmes matu krāsošanas tehnikās, piedaloties Wella studijas semināros. 2017.g. ir apguvusi "Mūsdienīgu matu krāsošanas pielietojums salonā, izmantojot "Balayage", "Sombre", "Satush", "Deep dye" tehnikas un citas modernas krāsošanas un matu griezumu tehnikas. 2018.g. ir apguvusi kvalifikācijas celšanas programmu "Aktuālo vīriešu matu griezumu un krāsošanas tehnikas 2018.g."

 

 

 

Jekaterina Vasiļjeva

Kvalificēta praktizējoša ārste - dermatoveneroloģe. Vada praktiskos seminārus - Filleru injekciju tehnoloģijas un vaigu zonas vektoru liftingu. 2001. gadā ir ieguvusi ārstes grādu Latvijas medicīnas akadēmija. Pēc tam turpinājusi savu profesionālo pilnveidi Rīgas kosmētikas skolā, kur viņai tika piešķirta kvalifikācija Kosmētiķis. 2011. gadā  Latvijas universitātē J.Vasiļjeva ieguvuvusi ārstes speciālistes kvalifikāciju dermatoveneroloģijā.

Regulāri pilnveido savas zināšanas un prasmes semināros. 2009. gadā Viļņas universitātē ir apmeklējusi  semināru „Lāzera medicīnas pamati”. 2010. gadā ir apmeklējusi seminārus „Jaunākās tendences mezoterapijas un estētiskās ārstēšanas jomā”, kā arī „Injekcijas kursi ar „Teosyal””. 2016. gadā ir piedalījusies konferencē „Izaicinājumi sejas atjaunināšanā: Injekcijas vai ķirurģija?”, kuru vadīja speciālisti no Latvijas un Francijas. 2017. gadā piedalījās 2. Latvijas dermatologu forumā. Apmeklējusi praktiskās mācības seminārā INTRALIPOTERAPIJĀ, kur tika mācīts praktiskais pielietojums tādiem līdzekļiem kā AQUALYX un ALIDYA. Piedalījusies konferencēs, kuras organizēja Allergan Medical Institute. Konferenču tēmas bija „Vistabel botoksa izmantošana sejas atjaunošanā” un „Juvederm, Volite ādas kvalitātes uzlabošanai. Teorētiskie un praktiskie aspekti”.

 

 

 

Elīna Spiridovska

Vada izglītības programmas" Sejas estētiskā kopšana", "Vaksācijas tehnoloģijas", dažādus kosmetoloģijas un estētikas seminārus.

Ir apguvusi profesionālās pilnveides programmu "Skaistumkopšanas SPA pakalpojumi" SPA skolā. 2011.gadā ir ieguvusi starptautisku ITEC kvalifikāciju "Beauty Specialist" ar sertifikātiem programmās: Skincare&Eyr Treatments, Manicure&Pedicure, Waxing, Professional Conduct and Business Awareness.

Ir saņēmusi augstākās profesionālās izglītības diplomu Rīgas 1.medicīnas koledžā.

2012.gadā ir saņēmusi sertifikātu par Latvijas Universitātes programmu 72 st.apjomā "Pedagoģiskās darbības pamati"

Ir pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes Charme d'Orient pārstāvniecībā Rīgā programmā "Orientālā vaksācija", kā arī ir saņēmusi IKVD pedagoga privātprakses uzsākšanas sertifikātu programmā "Vaksācija". Ir apguvusi Natinuel Mandeļpīlinga un ādas kopšanas progresīvo līdzekļu pielietošanas un Glikolskābes Klasiskā pīlinga un ādas kopšanas progresīvo līdzekļu apmācības kursus. Ir apguvusi pilnveides programmas "Aparātu tehnoloģijas sejas procedūru veikšanai ar ultraskaņu

Lidija Dorogaja

Vada izglītības programmas" Sejas estētiskā kopšana", "Vaksācijas tehnoloģijas", dažādus kosmetoloģijas un estētikas seminārus

1979.gadā Ir saņēmusi Rīgas 1.medicīnas skolas diplomu Vecmātes specialitātē. Kopš 1996.gada regulāri kārto resertifikāciju LĀPPOS saskaņā ar Latvijas Kosmētiķu un kosmetologu asociācijas prasībām KOSMĒTIĶA specialitātē.  Ir reģistrēta Veselības Inspekcijas ārstniecības personu reģistrā profesijā "Kosmētiķis". Ir saņēmusi Liepājas Universitātes sertifikātu par programmu "Pedagoģija". Turpina pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādās profesionālās programmās.

 

Inga Ābola

Kopš 2006.gada ir "Baltic Interior " dizaina studijas vadītāja.  2002.g. ir saņēmusi profesionālo kvalifikāciju "Interjera dizaineris" . 2006.g.ir saņēmusi bakalaura grādu un inženiera diplomu RTU Būvniecības fakultātē. 2010.g. ir saņēmusi maģistra grādu Darba aizsardzībā.  

Ir pilnveidojusi savas zināšanas un prasmes dažādos semināros par pēdējiem jauninājumiem apdares materiālu un tehnoloģiju  jomā no Eiropas ražotājiem.  Labprāt apmeklē biznesa vadīšanas un mārketinga mācību programmas biznesa attīstībai.  Kopš 2012.gada vada pedagoģisko darbību interjera dizaina jomā.

Ingrīda Šēla

Bērnu aprūpes speciāliste ar Latvijas Universitātē iegūtu kvalifikāciju "Pirmsskolas skolotāja", darba pieredze bērnu aprūpē vairāk par 20 gadiem. Pašlaik turpina logopēdijas studijas RPIVA.


Inta Stelpa

Pedagogs programmā "Floristiksa dekorēšanas pakalpojumi":   ir saņēmusi profesionālo kvalifikāciju "Interjera noformētājs" 03.05.2007 Ogres Amatniecības vidusskolā, Ir apguvusi izglītības programmu "Pedagoģija" Liepājas Universitātē 23.09.2016., ir saņēmusi FLORISTA  amata zelli Latvijas Amatniecības kamerā  08.01.2005. Dotajā brīdī Inta kārto amata meistara līmeņa kvalifikāciju Latvijas Amatniecības kamerā. Inta regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus gan patstāvīgi, gan aicinot savas studentes, tādējādi motivējot jaunus meistarus profesionālajai attīstībai.

 

Inga Auza

Pedagogs programmās "Manikīra un pedikīra tehnoloģijas", "Skropstu pieaudzēšana", "Uzacu korekcija":   18.12.2010 saņēma kvalifikāciju "Nagu kopšanas speciālists". 27.07.2005 - apguva arodskolotāja pamata pedagoģiskās izglītības programmu 720 stundu apjomā, kas piešķir tiesības vadīt pedagoģisko darbību.  Inga Auza ir pierādījusi savas zināšanas un iemaņas saskaņā ar KOSMĒTIĶA sertifikācijas programmu Latvijas Māsu asociācijā. Apmeklēja vairākas kvalifikācijas celšanas programmas nagu kopšanas un kosmetoloģijas nozarē. Ir apguvusi skropstu pieaudzēšanas tehnoloģijas 2010.gadā. Regulāri apmeklē kvalifikācijas celšanas seminārus un apgūst darba tehnikas ar pēdējiem materiāliem. Ir strādājusi par nagu kopšanas speciālisti un par kosmētiķi skaistumkopšanas salonos Latvijā, Lielbritānijā, Norvēģijā.

SVID ANALĪZE


IEKŠĒJIE FAKTORI

Stiprās puses   

- Sekmīgi īsteno izglītības programmas, kuras ir licencētas un akreditētas saskaņā ar LR likumdošanas prasībām
- Sekmīgi kombinē profesionālās izglītības programmas un neformālās izglītības programmas, piedāvājot mācības gan iesācējiem, gan profesionāļiem, nodrošinot profesionālu pilnveidošanos un mūžizglītības iespējas.
- Mācību programmu saturā ir iestrādāti arī starptautiskie profesionālie standarti.
- Pedagogu izglītība un kvalifikācija atbilst LR likumdošanas prasībām.
- Pedagogi runā gan latviešu gan krievu valodās, lai varētu atbalstīt šajās valodās runājošus izglītojamos un iztulkot speciālus terminus viņiem saprotamā valodā.
- Mācību telpas dažādām programmām ir sadalītas dažādās adresēs, lai vienuviet nodarbības notiktu līdzīgām programmām. Piemēram, nodarbības notiek atsevišķi mācību frizētavā, mācību skaistumkopšanas salonā, mācību šūšanas darbnīcā, utt.
- Sakarā ar to, ka izglītības iestāde - ir privātā iestāde, tiek praktizēts regulāri izsludināt speciālo cenu piedāvājumus, kas veicina izglītības programmu pieejamību.
- Telpas tiek regulāri uzkoptas, tiek veikts kosmētisks remonts, atjaunotas mēbeles un aprīkojums, lai nodrošinātu patīkamu mācību vidi.
- Mācību procesā pedagogi sāka izmantot jaunākās tehnoloģijas, interneta resursus, e-vidi, lai atbalstītu izglītojamos patstāvīgai mācību informācijas apgūšanai. Tiek izmantoti grupas kopējie e-pasti, tiek veidotas kopējās grupas sociālajos tīklos, tiek izmantoti forumi dažādu jautājumu risināšanai.
- Tiek uzturētas iestādes elektroniskas datu bāzes visiem izglītojamajiem, kuri ir reģistrējušies programmām, kā arī tiem izglītojamajiem, kuri saņēma izglītības dokumentu. Tas ļauj ātri un ērti atrast jebkura izglītojamā datus.    

Vājās puses

- Izglītīas iestāde dotajā brīdī nav pieejamas kvalifikācijas "Nagu kopšanas speciālists" tālākizglītības programmas. Notiek darbs pie programmas izstrādāšanas un virzīšanas tirgū.
- Mācību procesā varētu vairāk tikt izmantotas jaunākās tehnoloģijas, e-vide. Šis process izglītības iestādē ir sākuma posmā.
- Izglītības iestādes pedagogi ne vienmēr patstāvīgi un labprāt apmeklē profesionālās pilnveidošanas kursus un seminārus, sakarā ar to, ka šie semināri tiek apmeklēti uz patstāvīgas finansēšanas bāzes. Diemžēl, iestādē ir brīvo finansiālo līdzekļu trūkums, lai varētu atļauties finansēt pedagogu profesionālo pilnveidošanos.
- Izglītības iestādes telpas tiek nomātas. Ēkas, diemžēl, ne vienmēr ir koptas un savalaicīgi remontētas, kā arī tās nav pielāgotas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām.
- Sakarā ar to, ka pastāv sezonalitāte izglītības izstādes darbībā, pedagogiem sanāk pārtraukumi viņu sadarbībā ar izglītības iestādi dažos mēnešos pavasarī un ziemā. Tas atspoguļojas uz pedagogu apmierinātību ar uzņēmumu un viņi ir spiesti mēklēt papildu darba vietas.
- Sakarā ar sezonalitāti, grupas ne vienmēr var tikt nokomplektētas uz izsludinātu sākuma datumu. Pastāv situācijas, kad grupu sākums var tikt atlikts uz dažām nedēļām, lai varētu pilnīgi komplektēt grupu ar nepieciešamo izglītojamo skaitu. Tādas situācijas var izraisīt izglītojamo neapmierinātību.

ĀRĒJIE FAKTORI

Stiprās puses 

 
- Ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir Rīgas centrā, kur ir ērti nokļūt no jebkura Rīgas mikrorajona.
- Izglītības iestādē notiek starptautiskā sadarbība ar pasaules vadošo skaistumkopšanas skolu asociāciju ITEC.
- Izglītības iestāde ir sākusi sadarbību ar izglītības aģentiem Krievijā, Ukraīnā, u.c.valstīs.
- Izglītības iestāde piedalās profesionālajās izstādēs Latvijā.
- Izglītības iestāde meklē arvien jaunus sadarbības partnerus profesionālo līdzekļu piegādes jomā, lai varētu nodrošināt izglītojamajiem profesionālo aprīkojumu par pieejamām cenām.
- Tika nodibināta partnerattiecības ar Citām skolām ITEC sertifikācijas nozarē. Tas nozīmē pozitīvu faktu, ka šajās skolās tiek ņemti vērā vienotie Latvijas un starptautiskie profesionālie standarti.

Vājās puses

- Izglītības iestādei ir maza sadarbība ar NVA  projektiem, kas varētu ļaut bezdarbniekiem apmeklēt mācību programmas dažādās nozarēs.
Izglītības iestāde neizmanto citas iespējas piedalīties Eiropas fondu projektos uzņēmuma attīstībai nepietiekamas kapacitātes dēļ.  Tas nozīmē, ka iestāde darbojas tikai uz pašfinansējuma bāzes. Netiek piesaistīts citu avotu līdzfinansējums, kas varētu ļaut iestādei darboties stabili, attīstīties, veikt pieredzes apmaiņas projektus un celt savu prestīžu un izglītības procesa pilnveidošanos uz iegūtās pieredzes bāzes. 
- Izglītības iestāde plāno iesaistīties dažāda veida ES fondu un NVA līdzfinansētajos projektos darbības attīštīšanai.